sobota, 21 lutego 2015

Emily's Blog & NADYA FASHION cz.2

Total Jeans. :)
Dziś trochę o mojej świeżo upieczonej koleżance, mianowicie Emilce! Większość ludzi spostrzega Emilię jako spokojną, trochę nieśmiałą, ładną dziewczynę przynajmniej takie było moje zdanie o niej zanim bliżej się zakolegowałyśmy. :) Połączyła nas szczera miłość do ubrań, fotografii i blogów ale też jesteśmy tak samo wesolutkie i pomysłowe! Wieśka (czyli Emilka, nazwa ta pochodzi od jej kanału na yt do którego zostawiam wam TU linka) jest bardzooooo żywiołowa, szalona, miła ale i skromna. Czego można chcieć więcej  po tak sympatycznej dwunastolatce! Ta wesoła dziewuszka potrafi też robić świetną herbatę, prawdziwy skarb no i ma na swojej szafeczce truskawkowe OREO z chin, o których nie można zapomnieć. ;) Jednakże pomimo rozkręcającej się rozmowy wzięłyśmy się do pracy i mama Emilki, Pani Ola, którą serdecznie pozdrawiam( link do jej bloga TU) zrobiła nam kilka zdjęć. Kolejna część " Emily's Blog & NADYA FASHION, to Total Jeans, taki vintage połączony z czarnymi eleganckimi butami. Emilia do swojego stroju założyła różowy, sweterek, który włożyła do jasnej spódniczki z przetarciami i dołożyła do tego szarą czapkę z pomponem natomiast ja do mojego stroju wybrałam koszulę dżinsową i spódnicę również dżinsową, pudrowy sweterek oraz brązowy pasek i oczywiście szarą czapkę. ;) Mam nadzieję, że stroje wam się spodobają!











2 komentarze: