środa, 22 kwietnia 2015

Wide sweater




















Zaczynając od tego, że gorąco trzymam kciuki za trzecio-gimnazjalistów cały ten czas. Za rok też mnie to czeka ale staram się o tym nie myśleć iż zaważy to na mojej przyszłości. Milutki i słoneczny dzień spędziłam z Pauliną, która bardzo, bardzo, ale to bardzo bardzo postarała się zrobić mi, jak najlepsze zdjęcia. Jestem jej wdzięczna ,ponieważ jej starania nie poszły na marne. Zdjęcia są cudne! Szeroki sweter = must have! Każdy w swojej szafie powinien zrobić miejsce na oversize'owy sweter. Mój akurat jest w kolorze granatu przeciągnięty białą i złotą nitką. Kiedy rozciągnę ręce wyglądam polatucha (czyt. latająca wiewiórka, pozdrawiam wszystkich przyrodników). Do oryginalnego swetra, oryginalna bluzka z second hand'u, ciemne spodnie z dziurami -bershka, czarne buty-slip on, czarna torebka z ćwiekami! Przyrzekam (prawie jak w każdym poście) dodawać częściej posty. Jeżeli chcielibyście zobaczyć coś na moim blogu o danej tematyce, napiszcie w komentarzach. Do zobaczenia, jeszcze nie wiem kiedy. :)

















Fot. Paulina Wątroba! 






7 komentarzy:

  1. Hej! Super blog! Czytam każdy post i oczekuję na następne! Ten w szczególności mi się spodobał ;) A ten sweter... bajka <3 Chciałam zapytać gdzie go kupiłaś... :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sweter zakupiony w Camaieu. Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia i stylizacje! Masz naprawdę fajne wyczucie stylu. Pamiętam Twoje zdjęcia na instagramie i wiedziałam że nadajesz się na modelkę! <3 super blog!
    Canelle-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń