środa, 10 czerwca 2015

KoKo$wag - wersja na chłodniejsze dni.
























Mam problem sklecić kilka zdań. Moje lenistwo przerasta wszelkie pojęcie(tak wiem znowu o tym). Walczę z tym! Prowadzenie bloga to ogromna odpowiedzialność i chyba zakładają go nie zdawałam sobie z tego sprawy i trochę mnie to przerosło. Jednak mam nadzieję("nadzieja matką głupich"), że się ogarnę i będzie OK. Przechodząc do nagłówka, czyli bluzy o której dziś będzie mowa. Nie wiem czy zauważyliście ale raczej większość postów, które pojawiają się na tym blogu są poświęcone jednej rzeczy, np. o płaszczu zimowym czy kurtkach. Lubię jeżeli coś jest na dany temat. Wracając, od dawna przeglądałam bluzy z różnymi print'ami, naszyciami lub "cool" napisem. Wybrałam właśnie , ponieważ ma nie banalny druk. Według mnie rzeczy w stylu folkowym są cudne! Takie staropolskie i oryginalne.Bluza jest ciepła i pasuje do wszystkiego. Jeżeli chcecie post na dany temat, śmiało uderzać do komentarzy. Pozdrawiam i całuję, Nadia.


























bluza-KoKo$wag/dresy- ciucholand/trampki-converse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz