czwartek, 13 sierpnia 2015

Nowa miłość pt "boho"


Książkowa definicja boho- Styl boho łączy i to często pozornie niepasujące do siebie elementy. Nie można jednak odmówić mu szyku: stylizacje są odważne, oryginalne i wygodne(artykuł ze stronki "babski świat". Moja definicja boho? To koronki, pióra, frędzle, skóra, kowbojki, zamszowe buty, narzutki, ponczo no po prostu wszystko! Uważam, że ten styl jest tak mega nowoczesny i niebanalny (ponieważ projektanci odkryli go dopiero w 2004r.) iż każdy z nas skusiłby się chociaż raz na koronkową sukienkę czy zamszową ramoneskę z frędzlami. Ubierając takie rzeczy pewnie nawet nie wiecie co macie na sobie, ja wam to uświadomię! Szczerze? Lubię mieć ubrania na sobie, które wiem z jakiego stylu pochodzą i do jakiego ubioru je dopasować.Wtedy nie mam problemu typu "co na siebie włożyć". Przepraszam bardzo z góry, ale zazwyczaj jak idę robić sesje na bloga to prawie zawsze zapominam żeby zrobić zdjęcia całego outfitu. Tak to cała ja, dziękuję i pozdrawiam, znowu!
P.S To ostatnie dodawanie postów w jeden dzień dwa to przez to, że nie mam internetu. Nie przyzwyczajajcie się. :)



sukienka-bershka/buty-przywiezione z UK/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz