niedziela, 9 października 2016

MIESIĄC JUŻ ZA MNĄ.


 Kochani,żyję! Jak na razie może nic nie idzie po mojej myśli ale jest ok. Liceum nie jest takie straszne ale dużo wymaga zresztą czego się spodziewałam. Koledzy i koleżanki super! Muszę się wam też pochwalić, że dwa dni temu byłam na mojej pierwszej prawdziwej dyskotece! Było fajnie jednak muzyka, do której tylko i wyłącznie się skacze ciągle nie umie się ze mną zakolegować, ale pomijając ciężkie rytmy było mega. Brakowało mi tego trochę, chwilki szaleństwa. Ostatnio zaczynam popadać w mega monotonię.. szkoła, praca i tak w kółko. Niestety tak wygląda życie, a jeśli mam być całkiem szczera to w ogóle nie śpieszy mi się do dorosłości czy jakiejkolwiek odpowiedzialności. Jeszcze nie teraz. Ostatnio również wydaje mi się, że może choć troszkę zmieniłam, ale tego już nie jestem w stanie stwierdzić bo jak wiem to robią to ludzie którzy nas otaczają. Co do spraw modowych to nie wiem jak wy ale odkąd zaczął się rok szkolny mam manię bluz. Wszędzie wychodzę w bluzach, nawet na tą dyskotekę poszłam w bluzie! Brakuję jeszcze tylko zerówek i cala stylizacja miód malina. Zmykam bo ostatnimi czasy nie śpię dość dobrze. Do zobaczenia!




































1 komentarz: