poniedziałek, 6 lutego 2017

NOWOŚCI

Kim bym była gdybym nie zafundowała sobie dość długiej przerwy pozostawiając wiele do życzenia.Wszystko u mnie gra gdybyście byli ciekawi, jestem już po szkole i siedzę w domu ciesząc się,że cały czas ferii wykorzystałam w stu procentach. Od porządnego wyszalenia się, po nowy filmik, który zawitał właśnie na kanale! Powiem Wam szczerze, że odkąd mam przyjemność wygłupiania się przed kamerą polubiłam to bardziej niż byłam w stanie pomyśleć! Choć blog nadal staram się stawiać na pierwszym miejscu to z braku czasu i materiałów wygląda to jak wygląda. Moje postanowienie na 2017 to rozwijać się jak najbardziej się da. Idzie za tym nowy wygląd bloga i wiele pomysłów, które roją się od paru miesięcy w mojej głowie i nie dają mi już spać po nocach! Filmik, który dzisiaj obejrzycie to "party lookbook"! Stwierdziłam, że na co dzień nie mamy aż takiego problemu, żeby dobrze się ubrać.. Gorzej z wyjściami. Nie są to znowu stylizacje na czerwony dywan, ale moim założeniem było, aby każdy mógł znaleźć w swojej szafie coś podobnego, bo bazowałam głównie na basic'kach. Poprzez dodanie biżuterii, torebki czy nawet okularów wasze stylizacje zmienią się całkowicie! Uzupełnienie stylizacji pojawi się najpóźniej w niedzielę na blogu, więc tym sobie głowy nie zaprzątajcie! Miłego dnia, serdecznie zapraszam do oglądania!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz