niedziela, 9 kwietnia 2017

Zasada 3 kolorów

 Hej, hej, nareszcie świeci słoneczko i podejrzewam, że wszystkie zimowe kurtki odeszły w kąt! Teraz pewnie kombinujecie co zrobić z zimowym bagażem, nie martwcie się ja też, jak macie jakieś sposoby jak się tego pozbyć to bardzo chętnie posłucham! Dziś przygotowałam post z myślą o spieszących się i o tych, którzy nie mają zbyt dużo ciuchów w swojej szafie. Panie i Panowie jeśli nie macie zielonego pojęcia co założyć, zawsze, ale to ZAWSZE dobrym pomysłem będzie ubranie się w trzech kolorach. Uwierzcie mi, najbardziej korzystam z tej zasady kiedy zaśpię do szkoły, w trzech kolorach zawsze nam dobrze. Mówiła kiedyś o tym nawet Sablewska, którą tak bardzo lubię i szanuję.W tym sezonie nadal króluje khaki, więc ubrałam bomberkę, która ostatnimi czasy ciągle ratuje mi tyłek, do tego czarny top i białe, postrzępione rurki. Na nogach, aby dodać sobie kilka centymetrów mam botki z grubym obcasem! Moim zdaniem najważniejsza, jest prostota, mogłabym kombinować z tą stylizacją, ale po co skoro mniej znaczy więcej, ale zdradzę Wam, że w przyszłym poście poszaleję i to po całości! Całusy, NF!























2 komentarze:

  1. Hej Nadia!
    Napiszesz kiedyś post o swoich włosach i pielęgnacji twarzy?
    Stylizacja genialna jak zwykle ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna młoda Dama.

    OdpowiedzUsuń