niedziela, 11 stycznia 2015

Winter coat

Hejka, to znowu ja ! ( hahah a któż by inny xd )
A więc dziś chciałam wam pokazać ciepły zimowy płaszcz. ( główny temat tego postu ) Przeceny zimowe to coś co kocham ! Uwielbiam przechadzać się po wielkich centrach handlowych... zwłaszcza zimną! Kiedy niska temperatura przymrozi nam trochę nogi.. wejście do takiego centrum to zbawienie ! Chociaż sama wolę mróz niż gorąco. Ale mniejsza. Płaszcz jest z Bershki i ma bardzo ciekawy krój, taki trochę szlafrok ! Za to jego wygoda jest nie do opisania ! Jest także mały minus tego płaszcza , mianowicie strasznie się gniecie ale chyba mu to wybaczę ..! :) Według mnie najtrudniej jest ubrać się na zimę , ponieważ nie możemy zbytnio kombinować , żeby nie było nam zimno. Zdecydowanie jeżeli chodzi o ubiór wolę wiosnę i jesień możemy wtedy założyć wszystko .. No ale cóż są cztery pory roku , więc we wszystkich trzeba dobrze wyglądać ! Pozdrawiam i całuję ! :*







fot. Paulina Wątroba !

czapka - sin-say / szalik - sin-say  / koszulka - F&F / spodnie - Cubus / buty - Diverse 


7 komentarzy:

  1. <3 ! - Paulina Wątroba

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczny płaszcz ! Uwielbiam takie proste, wygodne stylizację :)
    Pozdrawiam, ps: Gdzie kupiłaś tą czarną torebkę ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Nadia <3 Ślicznie :D Kup mi taki płaszcz *o* xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten płaszcz <3 !!!- sandra o.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, jestem na Twoim blogu po raz pierwszy sama kiedyś prowadziłam ale niestety musiałam przerwać z braku czasu :/ Ogólnie blog ma bardzo ładny wygląd, schludny, nieprzesadzony. Notki są spójne, bez zbędnego lania wody (jeśli mogę to tak nazwać) :D Jedyne do czego mogę sie przyczepić (oczywiście to moje zdanie) to znaki interpunkcyjne, zdaję mi się, że używasz za dużo wykrzykników przez to trochę gorzej się czyta, oraz dla pełni szczęścia nie używaj spacji przed znakami interpunkcyjnymi. (To moje zdanie oczywiście nie musisz się do tego zalecać to tylko takie kilka słów ode mnie)

    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w powodzenia bloga! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, na pewno dostosuję się do tych wskazówek. :)

      Usuń
  6. witam bardzo mi się podoba twój blog i czekam na kolejne posty z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń