wtorek, 28 lipca 2015

Koszula na każdą okazję.


Kiedy jest czterdzieści stopni Celsjusza i nie wiemy co w taki gorąc na siebie włożyć, mój termometr w głowie radzi mi: "Włóż koszulę z długim rękawem, będziesz dobrze wyglądać!". Otóż to! Upał sprawia, że mam ochotę tylko na siebie coś narzucić. Koszula w odcieniu "fartuszka pielęgniarki", genialnie dała sobie radę z pogodą i mile mnie zaskoczyła. Podwinęłam rękawy i rozpięłam kołnierzyk, nie ukrywam, że jeśli chcemy wyglądać nie banalnie w koszuli wystarczy skorzystać z wskazówek powyżej. Bez ulubionych krótkich spodenek oraz sportowych butów się nie obeszło, choć równie dobrze będą tu wyglądały sandałki lub szpilki. Nie mam za wiele do napisania, więc do zobaczenia w następnym poście!






















koszula-Cubus/spodenki-Bershka/okulary-targ/buty- Nike/torebka-Sinsay/ naszyjnik-Medicine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz