sobota, 5 grudnia 2015

Co u mnie słychać?



Jak mnie tu dawno nie było(słowa usprawiedliwienia, którymi zaczynam prawie każdego posta)! Więc zacznijmy może inaczej.. Hej! Ostatnio bardzo wiele się u mnie zmieniło. Zacznę może od tego, że rodzice załatwili internet! Radość była przeogromna! Także wracam do żywych moi drodzy! :) Od jakiegoś czasu planowałam tego posta, chciałam się trochę rozpisać czy bardziej dotrzeć do moich czytelników. Fakt, blog nazywa się "Nadya Fashion", ale coraz częściej zastanawiam się nad zmianą jego nazwy. Za niedługo będzie również rok od kiedy powstał mój blog, więc nie obiecuję, ale chciałabym bardzo aby na jego roczek ha ha trochę zmienił się jego wygląd. Mała zmiana nikomu nie zaszkodzi a ci którzy choć raz przeczytali choć jednego posta na tym blogu wiedzą, że nie jest on tylko o modzie. Od wtorku miałam egzaminy próbne. Troszkę spierniczyłam całą sprawę. Myślałam, że jak podejdę do tego na "luzie" to będzie lepiej.. Wcale nie było. Trzeba się wziąć do roboty a nie rozpaczać, teraz już nic mi to nie da. W każdym razie poszło mi gorzej niż myślałam choć wyników jeszcze nie znam, ale raczej moje przeczucia się sprawdzą. Od dłuższego czasu również zaczęłam słuchać troszkę innej muzyki niż zwykle np. Adama Lamberta, Nirvany czy kapeli The 1975. Na dole zostawię parę moich ulubionych piosenek. Zazwyczaj zawsze słuchałam lekkiej muzyki, ale teraz o wiele bardziej wolę taką glam rock'ową, popową czy rock'ową co nie oznacza, że Ariana odeszła w kąt. Ona jest wyjątkiem. Spodziewajcie się(mam nadzieję, że już jutro) posta ze zdjęciami ze specjalnej imprezy. Trzymajcie się ciepło!
O ciuchach napiszę innym razem. NF 











Przygotowałam dla was moją ulubioną 10:
8. Girls

 buty-deichmann/spodnie-newyorker/ koszulka-sinsay/ kurtka-newyorker/ sweter- ciuchol/czapka-h&m

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz