niedziela, 11 grudnia 2016

ŚWIĄTECZNY MAKIJAŻ

 Chociaż zdjęcia nie kipią świąteczną atmosferą zatytułowałam ten post "świąteczny" makijaż. Wydaje mi się, że w świąteczny czas głównym celem jest pyszne jedzenie, pięknie ustrojony stół i oczywiście ładny ubiór dla swoich bliskich. Myślę, że przy wigilijnym stole raczej nikt nie siedzi w poplamionej koszuli czy wymiętych spodniach. Co do tego w czym bym się pokazała na wigilii będzie oddzielny post, ale spokojnie to nie będzie nic drogiego czy specjalnego. Aktualnie oszalałam na punkcie swetrów w renifery, mikołaje, choinki, aniołki no cudeńka(jeszcze lepsza jest cena tych cudeniek, ale to już magia świąt)! Dwa miesiące nie było postu i pomyślałam, że dobrze wrócić z klasą. Także jak widzicie na moich oczach widnieje czarna klasyczna kreska. Na ustach również klasyczka czerwona szminka, a całość podkreśla ładnie rozświetlona cera i muśniecie bronzera. Mam nadzieję, że się podoba i jak tylko spadnie śnieg czeka mnie wymarzona sesja w plenerze! Do zobaczenia NF.









2 komentarze: