sobota, 30 kwietnia 2016

Converse #1

Jestem znów!
Już jakiś czas temu zostałam zapytana czy zrobię posta z moimi conversami. Oczywiście zrealizowałam tego posta z miłą chęcią i w miłym towarzystwie! :) Mam akurat trzy pary conversów więc noszę je praktycznie do wszystkiego! Jeśli interesujecie się zakupem tych butów to bardzo, ale to bardzo polecam! Mega wygodne, stylowe, ponadczasowe i jak ktoś na nie uważa to potrafią bardzo długo wytrzymać!Jeżeli chcielibyście wiedzieć to u mnie prawie wszystko ok. No może, trochę jestem załamana po egzaminie z części przyrodniczej bo bardzo źle się czułam i prawie w ogóle się nie skupiłam i nieźle to zawaliłam. Mimo tej porażki, która ciągle nie daje mi spać nie poddaję się i teraz nadrabiam ocenami! Mam nadzieję,że dostanę się do wymarzonej szkoły i będzie wszystko ok!
Marzenie - Kopernik- biol-chem :)


Do trampek wybrałam pudrowo-różową koszulę z długim rękawem oraz spódnicę z ciuchola! :) Z resztą buty przywiózł mi wujek z UK i nie kosztowały więcej niż 10£!









Dziękuję Zuzi A. za zdjęcia!! :*

naszyjnik z kryształem górskim-jubiler/
 koszula-reserved/
 spódnica-ciuchol/
 buty-converse


2 komentarze: