niedziela, 1 maja 2016

Koronkowa sukienka na kilka sposobów! #1


Pewnie jesteście zdziwieni, że już nowy post, ale teraz będzie tak ciągle! Założyłam stronkę na fb-NF-NADYA Fashion i teraz nie ma odwrotu!! Właśnie tak świruję teraz trochę bo boję się jeszcze bardziej niż jak zaczynałam z Nadia Kornaś Photography! Wtedy myślałam, że nie będzie to miało aż tak wielkiego odzewu i zrobiłam to dla zabawy i z czystej przyjemności! A tu proszę! Prawie 1000 polubień i nadal czerpię z tego wielką przyjemność! Także życzcie mi powodzenia ze stroną bo chciałabym aby jeszcze więcej osób zerkało na mojego bloga. Także wpadajcie na fejsa! Wracając do tematyki tego posta. Jest to pierwszy wpis z serii o koronkowej sukience, która jest ponadczasowa i króluje na prawie każdej studniówce! Akurat w tym poście ubrałam się dość elegancko ale uwierzcie mi buty sportowe to jeszcze lepszy wybór do sukienek niż np. szpilki ale o tym przekonacie się w kolejnych postach! Dajcie mi znać jakie byście chcieli zobaczyć posty na mojej stronie, chętnie poczytam! Chciałabym zrobić też Q&A żebyście mnie lepiej poznali ale do tego potrzebuję pytań! Wszystkie pytania możecie zadawać w komentarzach albo na stronie jak kto woli!
Całuję NF!




sukienka-h&m
szpilki-ccc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz